1. Święta
  2. Marki
  3. Kolekcja jesienna
  4. Stajnia i padok
  5. Dla konia
  6. Jeździec
  7. Stajnia
  8. Pies
  9. Wysyłka w 24h
  10. Wyprzedaż
Obsługa klienta we Francji
Bezpieczna płatność
Łatwe zwroty

Ceny i opcje dostawy

1 - Stawki

2 - Informacje dotyczące zamawiania

  • Termin składania zamówień: 15:00 GMT+1 (Europa/Paryż, CET)
  • Czas realizacji zamówienia: 0-1 dzień roboczy
  • Czas dostawy: 1-5 dni roboczych

3 - Dodatkowe opłaty za dostawę

Należy pamiętać, że niektóre przedmioty, ze względu na ich wagę lub duży rozmiar, mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dostawy. Te dodatkowe koszty zostaną automatycznie dodane do standardowych kosztów dostawy podczas procesu zakupu. Informacje o tych dodatkowych kosztach będą dostępne w kroku 3, zatytułowanym "Sposób dostawy".

4 - Informacje o czasie dostawy

Czas wysyłki każdego produktu jest wyraźnie określony na stronie produktu, tuż pod przyciskiem "Dodaj do koszyka". Te czasy dostawy mogą się różnić w zależności od wybranego produktu, ale także w zależności od wybranego rozmiaru.

5 - Informacje o taryfach celnych

Użytkownik może zostać obciążony opłatami celnymi i podatkami za produkt zakupiony w naszej witrynie. Podatki te mogą zależeć od miejsca wysyłki zamówienia, rodzaju zakupionych produktów, ich wartości i wagi paczki.
W różnych krajach mogą obowiązywać różne zasady podatkowe dotyczące określonych produktów. Aby uniknąć nieprzewidzianych niespodzianek, należy zwrócić uwagę na następujące kwestie:

  • Skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym lub urzędem celnym, aby dowiedzieć się więcej o opłatach celnych i podatkach w Twoim kraju.
  • Należności celne przywozowe, podatki lub inne opłaty celne są zwykle pobierane przez firmę transportową przy dostawie.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za należności celne przywozowe. Nigdy nie pokrywamy ani nie zwracamy opłat celnych lub określonych podatków.
  • Nigdy nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez służby celne danego kraju.

6 - Dostawa do punktów przekaźnikowych Colissimo

  • Wybierz dostawę Colissimo punkt odbioru: Wybierając metodę dostawy zamówienia, możesz wybrać dostawę do punktu odbioru. Punkty odbioru są często zlokalizowane w lokalnych sklepach, co zapewnia elastyczność w odbiorze zamówienia.
  • Wybór punktu odbioru: Następnie wybierz punkt odbioru, który najbardziej Ci odpowiada. Może on znajdować się w pobliżu domu, miejsca pracy lub w innym dogodnym dla Ciebie miejscu.
  • Powiadomienie o dostawie: Gdy tylko przesyłka zostanie dostarczona do wybranego punktu odbioru, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail od Colissimo. Wiadomość ta zawiera ważne informacje, w tym numer śledzenia przesyłki.
  • Odbiór paczek: Aby odebrać paczkę z punktu odbioru, należy mieć przy sobie dokument tożsamości i numer śledzenia otrzymany pocztą elektroniczną. Procedura ta gwarantuje, że paczka zostanie dostarczona do właściwej osoby.
  • Odbiór paczki przez osobę trzecią: Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie odebrać przesyłki, możesz wyznaczyć inną osobę, która zrobi to za Ciebie. Osoba ta musi udać się do punktu odbioru z pisemnym upoważnieniem do odbioru paczki, własnym dokumentem tożsamości i kopią dokumentu tożsamości.

7 - Śledzenie przesyłki

Poniżej znajduje się lista stron internetowych, na których można śledzić postęp dostawy paczki: